Saturday, January 21, 2012

Online at home >>> bosan~

Assalamualaikum..

Sekarang nie saya tengah cuti sem! yeay! Cuti sebulan nie memang dah tak ada kerja lain selain ber'online' 24/7. Memang dah normal dah tue, kalau balik umah tak online itu abnormal. uhuk~ Alaa bukan kat rumah jelah sebenarnya. Everywhere & everytime pun ber'online' jugak. Dua tiga tahun nie asyik buat benda yang sama je, lama2 BOSAN gak.

But still can't get away from it. hmmm~


So untuk hilangkan bosan ingat nak download la cerita yang cam best. Tapi, apa eh cerita yang cam best tue? korea ke english ke jepun ke malay ke. Memang da bosan tahap dewa aku ni. Cari cerita tak jumpa2 last2, aku buat cerita aku sendiri kat blog ni. Temporarily, aku hanya blogging, facebook, youtube, allkpop and ...... that's all. Only temporarily while waiting for my love to call. What to do?? Arghhhhh~


Ok Ana, Chill!

Banyak benda yang boleh buat kat rumah sebenarnya. Like, tengok tv?, tido?, err tolong mak kemas rumah??, cooking/baking maybe?? yelah nak kahwin pun dua tahun lagi kan, bukan lama lagi. So, practice la buat kerja suri rumah. ahaks~

Ok ok takpe, penyakit saya nie bukan serious pun, nanti dia baik sendiri. =)
Esok Hari nie da start cuti Chinese New Year kan?! hohoho Gong Xi Fatchoi! :))) Limau mali~
So, asal raya je balik kampung kan, family pun esok balik kampung jugak.
Bye2 KL, Hello Ipoh~
Jom beraya cina di kampung. eheee~

My love, dah raya cina balik la. So da setahun kah kita?? ihik ihik ihik~ *Gediks*

That's all. Later~

No comments:

Post a Comment

"the story of my life"